sobota, 4 lipca 2015

LBA

No to tak. Zostałam nominowana przez Li Julę o tutaj. Dziękuję, a jednocześnie przeklinam bo miałam mało czasu, ale nie ważne. Teraz twoje pytanka ;)

Wolisz wstawać wcześnie czy spać do południa?
To zależy. Czasami wstaję bardzo wcześnie i jestem wyspana, a niekiedy sen do południa nie zwróci mi sił. Biorąc jednak pod uwagę ile dnia mi zostało to wolę wstawać rano, bo chociaż widzę jak dzień mi umyka nie to co w drugim przypadku. Ryps i ciemno, a potem łupie pytanie: kiedy?
Co robisz kiedy jesteś zła?
Krzyczę pod wpływem impulsu, zaczynam ignorować wszystko dookoła lub czasem nawet wyżyję się na poduszce (ale to w skrajnych przypadkach i już dawno tego nie było xd).
Gdzie chciałabyś pojechać?
Kiedyś była to Hiszpania i nadal nią jest, jednak ostatnio mam ochotę jechać tam skąd pochodzi moja rodzina poniekąd. Co prawda już raz byłam na Ukrainie (we Lwowie), ale to ze szkołą a ja chciałabym zobaczyć Bobulińce. Ponieważ wiem, że ten wyjazd może być tylko marzeniem stawiam na zwiedzenie obozu w Oświęcimiu, a tutaj już się rozpisywać nie będę. Ciekawość - tyle powiem.
Twój najdziwniejszy sen?
Musiało być to pytanie? xd
Mam ich bardzo dużo, ale opowiem wam ten ze szkołą związany.
Spokojnie weszłam do budynku i zamiast zobaczyć nasz hol, było coś w rodzaju pałacu wiedźmy, czarnoksiężnika czy jak kto woli. Było ciemno, wystawnie, strasznie i wokół leżały ludzkie kości. Przywitała mnie Grażyna - nasza pani ochroniarz i powiedziała, że Diabeł śpi i mam być cicho. Nie rozumiałam o co chodzi puki nie przeszłam korytarzem i nie zobaczyłam portretów naszego dyrektora. Nagle, bo nie wiem skąd, zaczęło mnie coś gonić. Uciekałam korytarzami, aż zgubiłam to coś. Potem zrobiłam się głodna i znalazłam ogródek, którego tam być nie powinno, w miejscu gdzie stały szkolne warsztaty. Zaczęłam zbierać pomidory i coś tam jeszcze gdy usłyszałam kroki i głos dyrektora. Szybko schowałam się za drzewem i obserwowałam jak zbierał warzywa. Nagle za mną pojawił się bardzo maluteńki wulkan i wybuchł. Leciała krew i ludzkie części ciała. Tutaj się obudziłam. Zrytą mam banię prawda? Ja sama nie mam pojęcia o co chodzi.. xd
Opisz siebie w kilku słowach.
tolerancyjna, czasem bardzo leniwa, marzycielka, wiecznie z głową w chmurach..
Dlaczego piszesz bloga?
Na początku miał być na próbę czy mi to wyjdzie. Nie przywiązywałam się do niego. To miało być coś w rodzaju ucieczki od rzeczywistości. Czytałam wiele blogów i fanfików, a w mojej głowie pojawiła się krótka historia, którą spisałam do zeszytu. Jest ona w połowie napisana na komputerze, a na papierze skończona. Jednak dopiero z pomysłem na "Roxy" zdecydowałam się coś opublikować. Powodów jest wiele, a gdybym miała się rozpisać to zajęłoby mi to mnóstwo miejsca.
Twój idealny dzień?
szczerze to takiego nie było, a chciałabym. Żadnych obowiązków, pogoda idealna, a pod ręką komputer, jakaś książka i lody. Siedziałabym w cieniu, a najlepiej w jakimś basenie i się leniła nie martwiąc o nic.
Lato czy zima?
W sumie to oba. Lato lubię bo są wakacje i mniej stresu, a znowu odrzuca mnie słońce. Mogę siedzieć na dworze, ale w cieniu ewentualnie w zimnej wodzie. W zimę za to są święta, a ja lubię ta niestety ginącą atmosferę. Lubię tarzać się w śniegu i rzucać śnieżkami, ale ten chłód czasami bywa nieznośny.
Oglądasz jakiś serial?
Oglądam. Kiedyś byli to "Zbuntowani", na których miałam bzika, a dziś wolę kryminały i Richarda Castle'a z serialu, które nosi nazwę jego nazwiska czyli "Castle". Mogłabym się tutaj rozpisać, ale pytanie mówi jasno: Czy oglądasz? Więc tak, oglądam ;)
Ulubiony muzyk?
Jak można zauważyć i niektóre z was wiedzą lubię zespół Black Veil Brides i samego Andy'ego. jestem jednak bardzo sentymentalna i słucham wszystkiego. Czasem posłucham Dody, dla przypomnienia dzieciństwa, bywa, że włączę Cleo która zadziwia mnie swoją barwą głosu. Słucham mieszanki, ale moimi ulubieńcami są członkowie BVB.
Jaki lubisz kolor?
Nie mam jakiegoś faworyta, ale zdecydowanie wolę czarny.
Bez czego nie mogłabyś żyć?
Bez tlenu xd
Tak serio to nie wiem. Dzisiaj mija rok jak prowadzę bloga i mogę powiedzieć, że jak z tym skończę to będzie mi go brakować. Ileśnaścioraczki też są już w moim codziennym rytuale, bo bądź co bądź, ale codziennie zamienimy chociaż słowo. To pytanie jest chyba najtrudniejsze, ale powiem, że nie mogłabym żyć bez tego wszystkiego co mnie otacza włączając w to bloga i jego czytelników.



Rozpisałam się, prawda? Tak niestety bywa gdy chcę coś powiedzieć, a nie wiem jak. Jeszcze raz dziękuję za nominację i pozdrawiam ;*


Kogo nominuję?

Kociara z bloga Słodki Flirt po mojemu.
Rosier ze Słodkiego Uniwersum
Raite Dorobour i Wspólny kociołek
Jimi Su z bloga Słodki Flirt

Tyle chyba starczy, bo reszta nie będzie miała kogo nominować i mnóstwo blogów jest już niestety zawieszonych :'(

Moje pytania:


  1.  Najdziwniejsza, która Ci się zdarzyła lub byłaś światkiem?
  2. Ulubiony zespół/muzyk?
  3. Największe marzenie.
  4. Dlaczego piszesz bloga?
  5. Opisz siebie w kilku słowach.
  6. Co lubisz robić w wolnym czasie?
  7. Plany na przyszłość?
  8. Tutaj masz pole do popisu. Napisz co chcesz ;)

To na tyle. Widzimy się za... Jakiś czas. Pozdrawiam ;*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Daughter Shadow pomoz mi odnalezc milosc