niedziela, 5 lipca 2015

LBA 2 i 3

Dwójeczka jest od Marty znanej jako Lisa Lis stąd. Dziękuję i przeklinam ponownie ;*


1. Co spowodowało że zaczęłaś pisać bloga?
Czytałam wiele blogów i fanfików, a w mojej głowie pojawiła się krótka historia, którą spisałam do zeszytu. Jest ona w połowie napisana na komputerze, a na papierze skończona. Jednak dopiero z pomysłem na "Roxy" zdecydowałam się coś opublikować. Powodów jest wiele, a gdybym miała się rozpisać to zajęłoby mi to mnóstwo miejsca. Chciałam zobaczyć co mi z tego wyjdzie i na razie jestem zadowolona ;)
2. Jaka jest twoja ulubiona książka?
Lubię fantastykę i kryminały. Najbardziej lubię jednak "Harrego Pottera".
3. Jakiego typu lubisz słuchać muzyki?
Słucham wszystkiego, ale wolę "mocniejsze dźwięki".
4. Jakie zwierzę chciałabyś mieć jako swojego pupila?
Mam już psa, o imieniu Bruno, ale chciałabym fajnego kociaka *-*
5. Jakie było twoje pierwsze opowiadanie jakie przeczytałaś?
Nie pamiętam, ale coś stąd bo jako pierwsze to przejrzałam. Potem szukałam blogów i się zaczęło jeśli chodzi o tematykę ze Słodkim Flirtem ;*
6. Jak chciałabyś wyglądać?
Hm.. Zmieniłabym mało. Figura i talia niech zostaną takie jakie są, bo mi odpowiadają  (xd), ale chyba chciałabym mieć jasne włosy, bo chcę zmienić kolor a nie mogę. Są france tak ciemne i tak zdrowe, że wszyscy na mnie wyzywają nawet jak je zetnę XD
7. W jakim wieku (mniej więcej) chcesz spotkać, "tego jedynego?"
Nigdy o tym nie myślałam. Niech się pojawi kiedy woli, ale nie za późno ;D
8. Twoje ulubione jedzenie?
Śmieciowe xd
Kebaby, hot-dogi i podobne to ja mogę jeść codziennie. Nic jednak nie zastąpi sałatki, którą robi się w moim domu ^^
9. Ile masz książek, które już przeczytałaś?
Hm... Całkiem sporo niż by się mogło wydawać, ale nie chce mi się liczyć xd
Teraz czytam "Black out"
10. Chcesz kiedyś wydać własną książkę? 
Jeśli ktoś by czytał moje wypociny to można by kiedyś spróbować ;)

Trójeczka od tatusia alias Jimi o tutaj. Się nie mścij, bo tak łatwo Ci się nie uda ;*

1. Jakie zwierze cię charakteryzuję i dlaczego?
Jestem mutantem. Bywam leniwcem, agresywnym niedźwiedziem, waleczną lwicą, przebiegłym lisem, a zwłaszcza lubiącym pieszczoty kotem i przywiązującym się do ludzi psiakiem XD
2. Jak chciałabyś się nazywać, to jest jak dałabyś sobie sama na imię?
Nie zmieniłabym swojego imienia, ponieważ rzadko je spotykam. Jedna Monika, a nie trzecia Julia do kolekcji wśród Ileśnaścioraczek czy kolejna Karolina do klasy xd
3. Którego z braci z Anim "Brothers Conflict" wolisz i dlaczego? :3
Tutaj dam powód do duszenia, bo nie znam tego anime (?). Przepraszam :*
3. Opisz siebie w paru zdaniach.
Zdaniach? Serio? jestem na to zbyt leniwa. O, mam pierwsze xd
jak ze mną popisać przez internet jestem inna i w życiu codziennym też. Bywam bardzo nieśmiała co mnie strasznie irytuje. Mam anielską cierpliwość więc jak mnie ktoś zdenerwuje to gratuluję, chociaż są osoby, których sam widok jest irytujący. Mam w nosie, orientację, skórę czy religię - ty nic do mnie nie masz to ja do ciebie też. Bywam poważna, ale jak się "rozkokoszę" to trudno ze mną wytrzymać.
4.Ulubiony kwiat i dlaczego x3?
Nie mam, ale jak miałabym wybierać to może czerwone róże. 
5. Książka, którą na pewno nigdy nie zapomnisz?
Nieprzeczytana. Da bum tsss... XD
Historia Pottera i Voldemorta ;D
6. Ulubione Anime (oraz bohater to ci może drawnę :P)
Nie jestem zagorzałą fanką anime i go nie oglądam nałogowo, dlatego znam go bardzo mało, a praktycznie wcale. Jednak jeśli chcesz coś narysować to chętnie przyjmę jakiś specjalnie dla mnie narysowany rysunek z Bierscakiem  ;*
7. Wolałabyś być Demonem, czy Wampirem i dlaczego? XD
W moim przypadku możesz się domyślić, ale Ci powiem xd
Wampir i dużo mi nie brakuje. Tylko kły trzeba obrobić i będzie gites. Wyobraź sobie długie życie i właściwie to możesz wszystko. Krew mnie nie obrzydza czy coś, spokojnie 
8. Jak spędzasz wolny czas?
Piszę z Ileśnaścioraczkami lub posty na bloga (co ostatnio jest utrudniane), słucham muzyki, wychodzę z domu (zdarza się xd).
9. Czego nie cierpisz najbardziej?
Wypiszę myślnikami może być? XD
- kłamców,
- zarozumialców,
- ty co to "wiedzą najlepiej"
Jest tego bardzo dużo, a nie chcę wszystkiego wymieniać..
10. I ostatnie te najlepsze XD : 
Co zrobisz jeżeli kaczki, to gęsi, które przebrały się za kaczki, a gęsi to tak na prawdę kaczki, które przebrały się za gęsi i gdy jeszcze kaczki, to tak na prawdę jesz gęsi, a gdy jesz gęsi, to tak na prawdę jesz KACZKI?! XD
Sądzę, że powinnaś udać się do specjalisty. A tak serio. Co mnie interesują kaczki skoro ja jem tylko kurczaki przebrane za indyki i indyki przebrane za kurczaki. XD

To tyle. Ja nominuję osobę, która mnie nominowała i nie interesuje mnie, który to już jej raz. Ostrzegałam i słowa dotrzymam Marto - dwójeczka zostaje nominowana. XD 

Tutaj proszę Twoje dużo pytanek ^^

  1. Ulubiony kolor?
  2. Ulubiony zespół/muzyk?
  3. Co lubisz robić w wolnym czasie?
  4. Co daje Ci kopa weny?
  5. Jakie filmy lubisz?
  6. Ulubiona manga/ anime?
  7. Którą stroną papieru się podcierasz? XD
  8. Czy "cholera" to przekleństwo? XD
  9. Jak wywołać deszcz? ;)
  10. Skoro Kevin był sam w domu to kto nagrywał?
  11. Czy kaktus może zgwałcić? XDD
  12. Śpisz? ;D
  13. Napisałabyś książkę?
  14. Czytasz inne fanfiki oprócz tych związanych z Słodkim Flirtem? Jakie na przykład?
  15. Jaką najdziwniejszą sytuację przeżyłaś/ byłaś jej świadkiem?
  16. Co lubisz robić w wolnym czasie?
  17. Opisz siebie w kilku słowach/ zdaniach.
  18. Tutaj masz wolną rękę. Napisz co chcesz.
To tyle. Nie wiem kogo mogłabym nominować, bo wszystkie blogi już były, które znam albo są porzucone tak więc jest trudno.

Powodzenia i pozdrawiam ;D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Daughter Shadow pomoz mi odnalezc milosc