sobota, 11 lipca 2015

LBA 5 i 6

A oto kolejne nominacje, które dostałam. Pierwsza jest od Olki o tutaj.

Oto Twoje pytania:

1. Czy przeszła Ci kiedyś przez głowę myśl, zamknięcia bloga?
Przeszła. Było to po sporym czasie od jego założenia. Nie było czytelników itp. jednak nie poddałam się dlatego właśnie Ci odpisuję ;)
2. Jesteś pesymistą, realistą czy optymistą?
Różnie, ale przeważa u mnie pesymizm (dobrze to napisałam? xd)..
3. Czy jest emotikona, która Cię denerwuje lub irytuje?
Nie ma takiej..
4. Uważasz, że na jakim wieku mogłabyś się zatrzymać i mieć go na zawsze?
Chyba tak jak teraz jest dobrze - siedemnaście. Nie ciesze się z powodu nadchodzącej osiemnastki i życia dorosłego dlatego chciałabym się tak zatrzymać. :)
5. Czy masz w życiu zasady, których się trzymasz?
Mam, a jedną z nich jest aby się zbytnio nie wychylać i nie być łatwowierną w stosunku do ludzi. na co dzień bywam trudna, ponieważ mam w głowie pewne schematy i myśli, których się trzymam..
6. Jaka według Ciebie postać z kreskówki/ bajki jest godna naśladowania? Dlaczego?
Trudne pytanie. Wybiorę chyba jednak Mulan. Bardzo lubię tą postać i uważam, że sama bajka jest świetna. Dziewczyna różniła się od innych, a także miała dobre serce. Poświęciła się aby jej schorowany ojciec nie musiał iść na wojnę i sama przeszła spore piekło.Moim zdaniem obecne pokolenie patrzy na czubek własnego nosa i jest mało przypadków szczerej chęci pomocy tak jak to ona zrobiła. 
7. Jaką bajkę i piosenkę najbardziej wspominasz z dzieciństwa?
Z tego co pamiętam to miałam bzika na punkcie Tabalugi i jak tylko się zaczynał to śpiewałam równo z telewizorem xd
8. Jaka jest Twoja ulubiona liczba?
Nie mam ;)
9. Gdybyś miała się przemienić kiedy chcesz w jakiekolwiek zwierze, jakie by ono było?
Ptak - jeśli chciałabym w tej chwili spokoju i wolności.
Lew - gdy trzeba kogoś rozszarpać lub doprowadzić do porządku.
Leniwiec - żeby się mnie nie czepiali, że nic nie robię xd
Ale najfajniej byłoby być kotem i ten wzrok : "Jesteś moim sługą" XD
10. Jak widzisz swoje życie za 10 lat?
Nie mam pojęcia. Zobaczymy jak skończę szkołę i czy zdecyduje się na studia, bo serio mam problem z podjęciem tej decyzji.. Nie wybiegam tak daleko w przyszłość, bo najgorsze czeka mnie w tej bliższej.
11. Masz ostatni tydzień życia. Jak go spędzasz?
Hm.. Pewnie zrobiłabym to czego nie zrobię teraz, bo w końcu co mi szkodzi skoro zaraz umrę? Chociaż tak szczerze to nie wiem, co innego mogłabym zrobić. Pewnie spędziłabym ten czas z bliskimi mi osobami, a w ostatni dzień wygarnęłam wszystkim wszystko co myślę. Zachowałabym się chamsko i w ogóle, ale co z tego. W końcu wyrzuciłam to z siebie i nie mam się czym martwić. Przecież i tak zaraz umrę...

Następna nominacja jest od Raity z tego tutaj kociołka ^^

Twoje pytanka..

1. Wymień trzech aktorów | trzy aktorki, z którymi chciałabyś zagrać w filmie i dlaczego?
Na pewno byłby to Johnny Depp, ponieważ uwielbiam każdą jego rolę. Najbardziej bym chciała dołączyć do niego na pokładzie Czarnej Perły. Może mnie nawet z niej zrzucić na pożarcie krakena XD
Kolejną osobą jest Jason Statham, którego podobnie jak pana wyżej mogę oglądać non stop.
To jest najtrudniejsze pytanie jakie miałam xd Mogłabym tu wymienić mnóstwo osób, a zostałam ograniczona :'( Dobra zbieram się do kupy.. xd
Ostatnią osobą niech będzie Emma Watson, bo samych Panów wybierałam xd
2. Podaj tytuł i autora swojej ulubionej książki. Napisz co Ci się w niej najbardziej podobało.
Saga o Harrym Potterze J.K.Rowling. Tego się nie da wyrazić za pomocą słów *-*     xd
3. Dostałaś szansę życia w innym świecie. Napisz jaki byłby to świat i kim byś w nim była.
Inny świat? Hmm.. Nadal czekam na mój list z Hogwartu i jakby tylko doszedł nie patrzyła bym na nic tylko pakowała walizki xd
4. Dobry bohater czy czarny charakter? Napisz jaki jest Twój ulubiony typ postaci i podaj przykład.
Moim mistrzem i mentorem jest Lord Voldemort. Hahaha..! Nie boje się o nim mówić! XD
5. Wiosna, lato, jesień czy zima? Podaj swoja ulubioną porę roku i napisz co w niej lubisz najbardziej.
Wiosny nie lubię, bo mam alergię i ciągle kicham -.-
Lato uwielbiam, bo są wakacje ;D
Za jesienią nie przepadam, ale są ładne krajobrazy i moje urodziny ;)
Zimą śnieg powinien dać popalić, ale niestety ostatnio go nie widać :(  Lubię święta i zimę również. W sumie to na pierwszym miejscu jest lato, a drugim zima :3
6. Ostatni punkt jest dla Ciebie. Napisz tu na co masz ochotę, wstaw piosenkę lub obrazek. Oczywiście możesz zostawić to miejsce jednak pamiętaj, puste pola to najsmutniejsza przestrzeń na świecie.
To jest najgorsze, jednak nie zostawię tu pustki ;)

Chciałabym tutaj podziękować wszystkim, którzy czytają mojego bloga i komentują. Nie pomijam czytelników duchów, ponieważ wasza obecność też się dla mnie liczy. Niedawno minął rok i tam już dziękowałam, ale kto mi zabroni robić to ponownie? Dzięki wam się nie poddałam i robię to co robię, czyli piszę. Może to nie jest jakieś tam idealne, ponieważ tak nie potrafię, ale staram się i dziękuję, że mimo wszystko jesteście ze mną. Tutaj brawa dla was i wielki wręcz ogromny przytulas! 




Ja nikogo nie nominuję, ponieważ już nie mam pojęcia kogo :(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Daughter Shadow pomoz mi odnalezc milosc