poniedziałek, 6 lipca 2015

LBA 4

Człowiek pisze rozdział i nagle mu coś wypada. Dziękuję za kolejną nominację Nice ;)

Tutaj Twoje pytanka..

Co Cię skłoniło do pisania bloga?
Czytałam wiele blogów i fanfików, a w mojej głowie pojawiła się krótka historia, którą spisałam do zeszytu. Jest ona w połowie napisana na komputerze, a na papierze skończona. Jednak dopiero z pomysłem na "Roxy" zdecydowałam się coś opublikować. Powodów jest wiele, a gdybym miała się rozpisać to zajęłoby mi to mnóstwo miejsca.
Czy mas jakieś zwierzęta? Jeśli tak, to jakie i jak mają na imię?
Mam psa, który jest mieszanką kundelka i owczarka berneńskiego, a zwie się Bruno :)
Ile masz lat?
W listopadzie 18 :'(
Masz jakieś pasje? (Po za pisaniem)
Mam. Uwielbiam jeździć na quadzie, który przez moje szaleństwa ledwo żyje. Kiedyś tańczyłam, ale z przeprowadzką się to skończyło i lubię sobie czasem pośpiewać, ale bez świadków xd
Jaki rodzaj książek czytasz najchętniej?
Fantasy, kryminał i romanse, ale nie lubię strasznie przesłodzonych historii. Jeżeli mnie coś zainteresuje to czytam..
Jakim typem dziewczyny jesteś?
Tytułem mojego bloga, który się tworzy "Inna niż wszyscy". Wiem, że jest dużo takich i ja się po prostu do nich zaliczam. Nie maluje się, bo nie lubię. Wolę pograć w nogę czy pojeździć na wspomnianym quadzie niż pilnować żeby mi się paznokcie nie połamały. Nikogo nie chcę obrazić, po prostu taka już jestem. W moim pokoju panuje chaos, który "nie przystoi dziewczynie", ale się w nim odnajduję. Ogółem mam inne zainteresowania niż większość moich rówieśniczek można powiedzieć. Charakter mam jaki mam i lubię to co lubię, po trosze jest to w zakładce o mnie, którą mogę zawsze edytować i coś zmienić, bo stale mi coś nie pasuje..
Jakie komentarze lubisz najbardziej, a jakich nie lubisz?
Każdy komentarz jest dla mnie ważny. Chwalcie i hejtujcie, ale chociaż wiem, że ktoś tutaj naprawdę zagląda i czyta :3
Jakie jest Twoje największe marzenie?
Marzenie? Hmm.. Kiedyś to była sława, własny zespół muzyczny, ale wszystko się zmieniło. Kupiłam gitarę, ale nie miał mnie kto uczyć i się kurzy. Było to dawno temu i zostało zapomniane, teraz nie mam pojęcia. Chciałabym jednak aby moje życie bardzo się zmieniło, na lepsze rzecz jasna..
Jakiego typu muzyki słuchasz i jaki jest Twój ulubiony zespół?
To pytanie już było chyba kilka razy wśród moich nominacji xd
Słucham wszystkiego, ale wolę te "mocniejsze dźwięki". Chyba nie ma wątpliwości, że większość Ileśnaścioraczek wie, że uwielbiam Andy'ego i BVB 
Czy chciałabyś w przyszłości dalej prowadzić bloga?
Na razie do zamknięcia dużo czasu zostało i powiem, że tak. Chociaż już postanowiłam. Jak skończę opowiadania, które teraz trwają przestaję tu pisać i otwieram drugiego (wspomniany w pytaniu 6) o podobnej tematyce z nową historią. Nie wybiegajmy jednak tak daleko. Chciałabym..
Jak piszesz bloga? Masz od razu ułożony plan czy wszystko piszesz na żywioł?
Mam zarys historii. Co prawda "Roxy" całą napisałam najpierw w trzech zeszytach i pisałam tutaj, a także na papierze i wszystko przelewałam. Historię Mandy mam napisaną w małym procencie, ale również wiem co chciałabym tam umieścić, podobnie jest z "Przykutą", którą lubię najbardziej i tutaj piszę "na żywca". W głowie mam multum myśli i scenariuszy, ale piszę to co już zaplanowałam.


Jeszcze raz dziękuję za nominację i informuję, iż ja nikogo już nie nominuję.Pisałam już poprzednio. Wszyscy, których bym nominowała byli już mnóstwo razy nominowani i zapewne niektórzy mają dość pracy (xd), a dodatkowo jest naprawdę dużo świetnych blogów i są porzucone dlatego co po mojej nominacji skoro ktoś tego nie zauważy?

Pozdrawiam ;)








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Daughter Shadow pomoz mi odnalezc milosc