sobota, 2 stycznia 2016

LBA 10&11

A oto i kolejne LBA. Za pierwsze dziękuję sally wayne. Oto twoje pytanka:

1. Gdyby można było mieć jedno życzenie, jakie byłoby Twoje?
Takie trochę nierealne, ale żeby mi i komuś udało się porwać kogoś :, - wiadoma minka z hanga xd
2. Kiedy tańczysz, wyglądasz jak..?
Tańczący człowiek? Nie wiem, nie widzę siebie.  
3. Co najbardziej lubisz robić?
- pisać głupotki z dziewczynami
- słuchać muzyki
- gadać głupoty
- poleniuchować
- pisać, ale tutaj niestety chyba mi ktoś blokadę założył  :(
4. Co byś mi kupiła na urodziny?
Nie mam pojęcia. Czekoladę? Nie wie, ale pewnie jakieś pierdoły.
5. Ulubione skarpety?
Nie mam, byle czarne xd
6. Ulubiony wampir?
Nie mam, mówiąc krótko.
7. Masz jakiś talent? 
Robię wszystkiego po trochu i nie uważam abym w czymś była szczególnie uzdolniona.
8. Jaką dowolną moc chciałabyś mieć?
Teleportacja. Jestem gdzie chce i kiedy chcę. Tak, to by było idealne :D
9. Jaki jest Twój ulubiony dom w Hogwarcie? 
Slytherin bo Draco, ale Griffindor bo..  Harry nowe buty?! Sto punktów dla Gruffindoru!! xd
10&11. Ulubione anime? & Najlepsza postać z anime?
Nie oglądam, więc dziesiątka neutralizuje jedenastkę.

Kolejna nominacja jest od Wiktorii Airotkiw.

1. Gdzie chcesz pojechać na wakacje? 
Hmm.. W sumie to obojętne, ale najchętniej wybrałabym się w góry. Baaardzo dawno nie byłam.
2. Twoja ulubiona pora roku? 
Zima, chociaż lato nie jest złe - głównie przez wakacje.
3. W jakim miesiącu masz urodziny?
W listopadzie ;)
4. Masz rodzeństwo?
Młodszą o trzy lata siostrę..
5. Ulubione zwierze? Dlaczego? 
Lubię wszystkie zwierzaki, a zwłaszcza psy i koty. Uzasadnienie? Tak po prostu jest.
6. Ulubiony kolor?
Ciemne, ale najbardziej czarny.
7. Gdy dorośniesz chcesz się wyprowadzić z Polski? Uzasadnij.
Tak. Jadę z taką jedną do stanów porwać sobie męża xD
8. Jaki jest Twój ulubiony przedmiot szkolny?
Szkoła to zuuuuo..
9. Grasz na jakimś instrumencie? Jeżeli nie, chcesz się nauczyć? Na czym?
Nie gram. Chciałabym. Nierealne :D
10. Planujesz rozdziały, czy piszesz od razu?
Mam kilka zeszytów i wszystko w nich opisane, więc mam opowiadania zaplanowane właściwie do końca.
11. Czemu prowadzisz bloga?
Czytałam wiele blogów i fanfików, a w mojej głowie pojawiła się krótka historia, którą spisała do zeszytu. Jest ona w połowie napisana na komputerze, a na papierze skończona. Jednak dopiero z pomysłem na "Roxy" zdecydowałam się coś opublikować. Powodów jest wiele, a gdybym miała się rozpisać zajęło mi by to bardzo dużo czasu, a podobne pytania były już we wcześniejszych nominacji gdzie odsyłam :)


Nie nominuję nikogo. Dziękuję i do zobaczenia :*



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Daughter Shadow pomoz mi odnalezc milosc