niedziela, 31 sierpnia 2014

Informacja

Nie wiem kiedy będzie ciąg dalszy.Kawałek napisałam,ale utkwiłam w jednym miejscu i nie mam pojęcia jak coś napisać.Dodatkowo ostatnio mam małego lenia związanego z powrotem do szkoły.Nie  opuszczam bloga.Będę zaglądała codziennie-w miarę możliwości, i starała się coś napisać.W mojej głowie jest pomysł,ale z jego realizacją trudniej.Dodatkowo dzięki znajomej wpadłam na pomysł nowego opowiadania-fantasy,które ciągle zaśmieca mi głowę.Umieszczę je tutaj,ale dopiero gdy skończę ROXY.

Życzę miłego-ta jasne-powrotu do szkoły i pozdrawiam.
                                                  
                                                                                                 Monika 

 
Nutka dla zabicia czasu :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Daughter Shadow pomoz mi odnalezc milosc