poniedziałek, 8 czerwca 2015

Yyy..

Trochę mi się nudzi i tak się zastanawiam: Mogę was pomęczyć? xd

Tutaj kilka urywków z PRZYKUTEJ :


- Byłoby inaczej gdybyś się przyznała.

- Nie. Nie chcę litości, a zwłaszcza od nich.

Można powiedzieć, że wpadłam w depresję. Mało jem, nie dbam o siebie i "chodzę" jak struta. 

Co wtedy robi? Milknie i zaczyna płakać. Tak. Płacze. Potem rozpacza razem z innymi [...]

Czytając to miałam wyrzuty sumienia.

 Nie wychodziłam z domu od...
             ..długiego czasu 

Głupia! Zgodziłam się [...] A co jeśli [...]? Dotrzymałby tajemnicy, prawda?


Wybaczcie. Zapraszam was na pierwszy rozdział w dzień zakończenia roku szkolnego o godzinie 15:00. Mam nadzieję, że wam się spodoba :3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Daughter Shadow pomoz mi odnalezc milosc