sobota, 24 grudnia 2016

Święta!

Prezentów górę, jakiegoś śnieżku za oknem, dobrego humoru, przyjaciół grono, upragnionej miłość i pełny stół smaczności. 
Życzę Wam wszystkiego najlepszego, a w Nowym Roku spełnienia marzeń, nawet tych najskrytszych, dotarcia do celów, trwania przy swych postanowieniach i wszystkiego co najlepsze.
Piszącym i dzielącym się swoimi pomysłami dorzucam wenę, chęci i czas na to co robią.
Obyście zawsze byli zadowoleni z tego co robicie, a uśmiech gościł na waszych twarzach.

WESOŁYCH ŚWIĄT I SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU!


2 komentarze:

  1. Dzieki za życzenia ale i tak nie ukoisz mojego cierpienia po stracie tego że porzuciłaś bloga który był moim ulubiony, myślałam że jesteś inna że nie odpuścisz nas fanek Twojego bloga ale Ty zrobiłaś to zawiodłam się na Tobie, mam teraz foch forever, może udzieli mi się dobry nastrój kiedy zobaczę nowy rozdział, Pozdrawiam. (PS. Zaglądam tu codziennie z nadzieją że dodasznowy rozdział.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie porzuciłam go. Pisałam, że nie chce tego robić. Ostatnio idzie gorzej z pisaniem, a zwłaszcza jak się widzi małą tak naprawdę aktywność czytelników. Każdy komentarz czy nowy obserwator naprawdę cieszy i daje kopa, a tego potrzebuję - motywacji.
      Postaram się coś naskrobać przez ferie, które się mają zacząć. Nawał obowiązków przytłacza, ale zrobię co w mojej mocy :)

      Usuń

Daughter Shadow pomoz mi odnalezc milosc