sobota, 24 października 2015

LBA 8&9

Zaraz zwariuję. LBA goni LBA. Naprawdę.. Dziękuję i ciesze się, ale zaczynam dawać je częściej niż rozdziały ><

Najpierw napisze od Dead Inside, bo po prostu pójdzie szybciej xD
Oto Twoje pytania:

1. Jesteś zboczona czy raczej nie?
Ja? Skąd. Ja jestem grzeczna. Tylko jak czasem ludzie zaczynają, to i mnie się udziela, a wtedy sama siebie czasem zaskakuję XDD
2. Twoja ulubiona piosenka to..
Mogę słuchać w kółko <3


3. Wolisz wodę czy sok?
Zdecydowanie sok. Najlepszy jest pomarańczowy, a jak z miąszem (czy jak to tam) to już wgl.. Uwielbiam..
4. Masz do wyboru spełnienie losowego snu lub marzenia, co wybierasz?
Zdecydowanie marzenie.
5. Jaki jest Twój ideał chłopaka? 
Hmm.. Nie ma ideałów, ale mój? Mój ideał ma mieć odpowiedni charakter, którego nie potrafię opisać. Jeśli chodzi o wygląd, cóż.. Na pewno przystojny po za tym lubię tatuaże, a one tylko na plus ^^
6. Dlaczego pudełko jest kwadratowe, pizza okrągła, a kawałki trójkątne? o_O 

I tutaj myślałam dłuższy czas póki nie wyciągnęłam zeszytu z matematyki XD

Trójkąt opisany w koło, a koło wpisane w kwadrat. 
Mając podaną przekątną kwadratu oblicz pole i obwód trójkąta. 

Moja matematyczka uwielbia takie zadania. Jak to ona mówi: 

"Matematyką trzeba się bawić" albo "Ja z moim mężem na randkach zadania z matematyki robiliśmy i podobne do tego było na naszym pierwszym spotkaniu" 

Ona serio tak mówi xD

Wracając.. Jeśli zamawiasz pizzę to jako niczego nieświadomy człowiek dostajesz w gratisie zadanie matematyczne.. xd


Kolejna nominacja jest od Olki. Wet za wet? xd
Oto Twoje pytania:

1. Jak dużo krążków z muzyka jest w Twoim posiadaniu?
Mniej niż bym chciała, ale prawdopodobnie do moich łapek niedługo dostanie się taki jeden fajny ^^
2. Umiesz gotować? Jak oceniasz tą umiejętność?
Haha..! Ja się do tego nie nadaję. Potrafię tylko jakieś zwykłe, proste rzeczy. Na bloga kulinarnego nie ma co liczyć xD
3. Masz przed sobą wybór życia. Rok bez komórki vs. rok bez komputera.
Już miałam raz rok bez internetu, więc komputera też właściwie nie tykałam. Wybieram więc tą opcję, bo w komórce przecież teraz też są możliwości :)
4. Czy przebierasz się na Halloween?
Nie muszę XD
Ale tak serio to nie wiem. Cukierków zbierać chodzić nie będę, ale co roku w szkole pozwalają nam przyjść i się z dziewczynami zastanawiamy czy nie zrobić wyjątku i się teraz nie przebrać :)
5. Wymarzony partner życiowy.
Odsyłam do góry (zbiegiem okoliczności ten sam numerek xd) i dodam, że jeśli już konkrety to samawieszkto XD
6. Jaka piosenka ma zaszczyt być twoim dzwonkiem?
Gdy ktoś do mnie dzwonił do niedawna był to Rammstein Du Hast, teraz jest Black Veil Brides i Nobody's hero.
7. Uczysz się, czy raczej używasz takich karteczek z małym druczkiem?
Uczę się pięć, ewentualnie dziesięć minut przed, bo w domu nie mam czasu na głupoty xd
8. Znienawidzona data.
Chyba takiej nie ma, prócz oczywiście datą rozpoczęcia roku szkolnego..
9. Jakie imiona chcesz dać swoim dzieciom? 
Eee.. Nie lubię dzieci i nie będę ich miała :p
10. Co sądzisz o szowinistach i feministkach? 
Pozwól, że zostawię to dla siebie, bo za dużo by było pisania i pewnie bym się sama pogubiła w tym co piszę.. ><
11. Czy kiedykolwiek miałaś problemy z policją? XD
Jestem poszukiwana listem gończym za gwałt i morderstwo więc uważaj xd


Nikogo nie nominuję i wstawiam wam uroczą Rozalię ;*




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Daughter Shadow pomoz mi odnalezc milosc